باورم کن...

باورم کن خیلی تنهام ، باورم کن ای عزیزم

تا تمومه زندگیمو من به پای تو بریزم

باورم کن خیلی خستم ، باورم کن دلشکستم

کاشکی تو نگام میخوندی که فقط دل به تو بستم

میمیرم اگه یه روزی غم ببینم توی چشمات

کاشکی لحظه های تلخم پر شه از عطر نفسهات

طفلکی دلم به جز تو هیچی از خدا نمیخواد

نزار غصه های این دل بشه هم صدای فریاد

منتظر بودم و هستم نگو چشم برات نباشم

این تمومه دلخوشیم بزار از غصه رها شم

اگه میشنوی صدامو بیا همخونه ی من شو

خونمون خیلی کوچیکه قدر پرواز من و تو...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در جمعه 15 مهر 1390برچسب:,ساعت 16:58 توسط Fah| |

کپی برداری بدون ذکر منبع غیر مجاز می باشد
www.sharghi.net & www.kafkon.com & www.naztarin.com